wtorek, 27 sierpnia 2013

Liebster Award





Nominację dostałam od http://jednokierunkowi111.blogspot.com/. Bardzo dziękuję : ) 

Odpowiedzi 

1. Jak długo prowadzisz bloga?
Odp:. Mojego pierwszego bloga założyłam 22 grudnia 2012 roku. A tego 24 marca 2013 roku. 

2. Do jakich fandomów jeszcze należysz?
Odp:. Należę do Directioner i Farnocholików 

3. Co jest dla ciebie inspiracją do pisania dalszych rozdziałów?
Odp:. Nie wiem. Może powiem, że MOTYWACJĄ do pisania następnych rozdziałów są po prostu komentarze, bo wtedy wiem, że ktoś to czyta i jest dla kogo pisać. 
 
4. Od kiedy jesteś directioners?
Odp:. Od 21 października 2012 roku. 
  
5.Ulubiony film?
Odp:. Saga zmierzch 
 
7. Ulubiona piosenka?
Odp:. To się często zmienia no ale większość piosenek 1D, większość piosenek Ewy Farny no i Edyta Bartosiewicz - Witej w moim świecie :) 
 
8. Ulubiony sport?
Odp:. Raczej nie mam 
 
9. Ulubiony kolor?
Odp:. Fioletowy 
 
10. Ulubione zwierze?
Odp:. Nie mam 
 
11. Dlaczego zostałaś directioners?
Odp:. Bo chłopcy z 1D i Ewa Farna pokazali mi, że cokolwiek  by się działo w życiu to trzeba być zawsze sobą i iść z podniesioną głową. 

Przepraszam, ale nie będę nominować blogów... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz