czwartek, 7 listopada 2013

Informacja o następnym rozdziale...

Hej wam : )

Posłuchajcie, bo pewnie nie którzy z was chcą już następny rozdział, ale muszę was trochę zasmucić, bo na prawdę nie wiem kiedy on będzie : c Mi też jest smutno z tego powodu : c A to, że nie wiem kiedy on będzie jest związane z moją weną... Ja jakoś jej nie mogę odzyskać, a nie chce wymuszać na sobie pisania, bo ZNÓW mi nie wyjdzie rozdział : c Przepraszam was bardzo : c Ale mogę wam powiedzieć tyle, że jeśli chcecie poczytać moje inne opowiadania to proszę tu jest troszkę o nich + linki.



Więc zacznę od bloga prowadzonego z koleżanką. 

Tytuł: "Dwa życia, dwie miłości, jeden cel..."


O blogu: Więc jak już wspomniałam blog pisany jest z moją koleżanką. Historia opowiada o 2 dziewczynach. Demi oraz Violettcie, które poszły do programu x - factor. Na początku w ogóle się nie znały. Były z dwóch innych światów. 
Violetta - dziewczyna z dobrego domu oraz bogatego domu. Z talentem muzycznym i dobrym sercem. Nie wywyższa się. Jej życie zaczyna się pomału zmieniać
. Demi - dziewczyna którą opiekuje się ciocia, ponieważ jak jej wiadomo mama zmarła jej przy porodzie, a ojciec zginął w wypadku. Ma wiele problemów. Nie jest lubiana w szkole. 
Oby dwie walczą o główną nagrodę. Czy im się to uda ? W kim się zakochają ? Zobaczcie sami. 


Tytuł: "Chce być dla ciebie ważna, tak jak dla mnie jest ważna muzyka."


O blogu: Blog na którego na razie też nie mam weny, no, ale też nie mam za bardzo motywacji do jego pisania. Julia dziewczyna z bogatego domu. Jej rodzice się w ogóle nie przejmują. Każą jej chodzić na zajęcia z baletu, ale ona tego nie znosi, a uwielbia taniec nowoczesny. Może tańczyć godzinami. W jej życiu pojawia się Kuba dzięki któremu ona zaczyna walczyć o swoje. Rzuca balet i wstępuje do grupy tanecznej w której tańczą jej ulubiony taniec nowoczesny. Zaczyna się stawiać rodzicom i... zakochuje się. Ale czy szczęśliwie ? Jak potoczy się jej historia ? Czy jej rodzice w końcu zrozumieją czego pragnie ich córka ? Zobaczcie sami. 


Więc serdecznie zapraszam was na te blogi. I liczę, że pojawią się tam jakieś komentarze : ) Ona na prawdę bardzo motywują do dalszej pracy : ) Jeśli ktoś to przeczytał to bardzo dziękuję : ) Jeśli macie jakieś pytania do tej notki to proszę zostawiać je w komentarzach : ) Spróbuje na nie odpowiedzieć : ) 

Julia M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz