wtorek, 6 sierpnia 2013

The Versatile Blogger

Dziękuję bardzo za kolejną nominację Misia. Przynajmniej wiem, że komuś się podobają moje wypociny. 

ZASADY:
1. Podziękuj nominującemu u niego na blogu.
2. Pokaż nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu.
3. Napisz siedem faktów dotyczących siebie.
4. Nominuj piętnaście blogów, które na to zasługują.
5. Poinformuj o tym autorów nominowanych blogów.

Fakty o mnie :
1. Opowiadania zaczęłam pisać 22.10.12 
2. Jestem Directionerką i Farnocholiczką. 
3. Przez internet poznałam moją przyjaciółkę i kilka koleżanek. 
4. Jewel próbuje mi wmówić, że niby ślicznie śpiewam. 
5. Pisanie jest dla mnie pasją. 
6. Lubię czytać książki. 
7. Co chwilę zmienia mi się moja ulubiona piosenka. 

Nominuję: 
13..........
14..........
15..........

1 komentarz: